یازدهمین جشن سالانه گروه صنعتی نگار، 13 اردیبهشت ماه 1403 با حضور مهمان ویژه؛ حجه الاسلام و المسلیمن آقای دکتر میر تاج الدینی برگزار گردید.

یازدهمین جشن سالانه گروه صنعتی نگار، 13 اردیبهشت ماه 1403 برگزار گردید.

 این مراسم که با روز جهانی کار و کارگر مصادف گردیده بود، با شکوهی خاص و با حضور مهمان ویژه؛ حجه الاسلام و المسلیمن آقای دکتر میر تاج الدینی نماینده محترم دوره های هفتم، هشتم و یازدهم مردم شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، سایر مدعوین و کلیه پرسنل شرکت های نگارحک و مهر نقش نگار آذربایجان برگزار گردید.

پیش از آغاز مراسم حجه الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی از مراحل تولید سیلندر چاپ در شرکت مهر نقش نگار آذربایجان و شرکت نگارحک بازدید نموده و کارگران، مسئولین و مدیران واحدهای مختلف را مورد تشویق و تفقد قرار دادند. همچنین ایشان از گالری پیش از چاپ موزه چاپ و نشر که توسط مجموعه دار نمونه تبریز، “آقای رشید کفیلی” در این شرکت گردآوری گردیده، بازدید نموده و با اظهار شگفتی از مشاهده قطعات، ابزارآلات و ماشین آلات پیش از چاپ قدیمی این موزه و استماع مطالب مجموعه دار محترم، از اینکه با وجود جمع آوری بیش از 5000 قطعه قدیمی و ارزشمند مربوط به چاپ توسط ایشان، در معرض دید عموم قرار نگرفته، ابراز تاسف نموده و پیگیری موضوع را در مجلس، هیئت دولت و مسئولین استانی تا ایجاد موزه چاپ در شهر اولین چاپخانه کشور ، ” تبریز ” وعده دادند. 

 در این مراسم، ابتدا آقای دکتر اکبرزاده مدیرعامل گروه صنعتی نگار،  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، روز  جهانی کار و کارگر را به کارگران مجموعه تبریک گفته و از چالش های آنها در طی سال 1402 قدردانی نمودند. ایشان همچنین با ابراز حمایت کامل قاطبه پرسنل گروه صنعتی نگار از آقای دکتر میر تاج الدینی، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موفقیت ایشان را برای ادامه نمایندگی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی آرزو نمودند.

 سپس آقای دکتر میر تاج الدینی با اظهار خوش وقتی از حضور در این مراسم و گرامی داشت روز کار و کارگر، کارگران و تولید کنندگان را سربازان و فرماندهان خط مقدم مبارزه اقتصادی کشور برشمرده، حمایت کامل خود را از این مجموعه متعهد گردید. در ادامه مراسم کارگران، مسئولین و مدیران نمونه و برگزیده سال 1402 این گروه توسط مهمانان، مدیر عامل و معاونین محترم گروه مورد تشویق قرار گرفته و لوح سپاس دریافت نمودند.

 در پایان مراسم مدیریت عامل گروه به تشریح اهداف و برنامه های اصلی سال جاری پرداخته، موفقیت های روز افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت نمود.